Ta strona wykorzystuje informacje zapisane za pomocą cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Drodzy klienci,

Ostatnie miesiące minęły pod znakiem niepewności. Przez cały ten czas przyświecało nam hasło „wszystkie ręce na pokład i pracujemy zgodnie z procedurami”, dzięki czemu reżim sanitarny utrzymaliśmy na najwyższym poziomie, działając niekiedy ponad wytyczne obowiązujących przepisów. Wszystko dla zdrowia i bezpieczeństwa Waszego i naszych pracowników. Dziękujemy Wam za dostosowanie się do wymogów, a całej #ekipieKróla za wysokie zaangażowanie 🙏

Decyzje podejmowane w ramach zapobiegania epidemii są nieprzewidywalne i nie jesteśmy w stanie się na nie przygotować.
Zamknięcie gastronomii w październiku było jedną z trudniejszych dla nas decyzji, która skierowała wiele firm z powrotem na trudną i niepewną ścieżkę. W związku z powyższym oraz z rosnącą ilością zakażeń podjęliśmy decyzję o zawieszeniu działalności lokalu.

Jednak nie poddajemy się, bo wierzymy, że do trzech razy sztuka 😉
Dzięki Waszemu wsparciu w tym roku przetrwaliśmy już dwa tymczasowe zamknięcia.
Tym razem również się uda!

Oczywiście wszelkie karnety, vouchery i karty podarunkowe automatycznie zostaną przedłużone o okres zawieszenia działalności kręgielni.
Pozostańmy w kontakcie, jeśli mają Państwa pytanie prosimy o wysyłanie wiadomości na email: kontakt@krolkul.pl
Trzymamy kciuki za całą branżę rozrywkową i sportową w Łodzi!
Pokoje zagadek, parki trampolin, siłownie, kina – JESTEŚMY Z WAMI!